La nostra Catequesi

Catequesi Familiar

TROBADA DE PARES i  MARES

Tant dimarts passat com dijous, hem acollit i ens hem trobat amb els pares i mares de la Catequesi Familiar. Ha estat el primer contacte amb ells, amb els de primer any; els de segon any ja porten un any d’experiència. Els hem presentat l’objectiu de la nostra Catequesi Familiar, com han de ser els pares que junt amb els petits treballin en la transmissió de la fe. Tot allò que a casa nostra, dins l’ambient familiar, arribin a fer amb els fills, especialment amb els petits, té un gran valor i és summament important. Hem encoratjat als pares i mares a no defallir en aquests anys, a saber estar al costat dels petits, com saben fer molt bé, i que el seu creixement sigui també un acompanyament en la fe, la celebració i la festa que junts amb la comunitat cristiana anem fent.Els catequistes amb cada grup de pares i mares, els han donat el material, han compartit una estona més de trobada, s’han vist i conegut els que formen el grup de pares i fills amb la seva catequista. Ara confiem que tot rodi bé, i que junts caminem amb un únic objectiu: acompanyar-nos a la redescoberta de Jesucrist, assimilar els valors del seu Regne, i que especialment els petits arribin a conèixerJesús com aquell amic que ens ajuda a créixer i caminar construint l’amor, la veritat, la justicia, la pau i el perdó.

Trobada de pares i mares 1 (2013) Trobada de pares i mares 1 (2013) Trobada de pares i mares 2 (2013) Trobada de pares i mares 2 (2013)

Catequesi de continuitat

Joves Joves

Estimat amic, amb el Baptisme i la Comunió, només has fet un petit pas, en el coneixement de que és la vida cristiana, amb tot el que a casa teva t'hagin pogut ensenyar, i saps quelcom més fruit del creixement humà com a nen o nena.

La nostra oferta és de continuar el camí d’aquest inici de la vida d’un cristià/na, perquè en siguis més conscient, perquè trobem més respostes i sobretot més coneixement i experiència cristiana.

Que arribis a jove o adult sabent el significat del Credo, dels Manaments, de molts fets i paraules de Jesús i de la Bíblia, que són sempre orientació per a la vida d’un creient.

Per tant la catequesi que et proposem és de continuïtat, no comencem res de nou, sinó que continuem el camí que ja n’has fet un bon trosset i poder arribar més lluny i amb més voluntat i fermesa de la vida

HORARIS

NENS I NENES

Amb el catequista seria dos cops al mes, serà el dimarts com aquests anys.

A  les 18’00h.

PARES I MARES:

Continuarem trobant-nos més de tant en tant, perquè considerem important la vostra col·laboració i participació serà així: A les 20’30h.

Octubre: inici i presentació.

Desembre: festes de Nadal i cap d’any.

Febrer: festes de Candela i Quaresma.

Abril: Setmana Santa, Pasqua.

MISSA FAMILIAR

Cada tercer diumenge de mes a les 11’30h. Com hem anat fent fins ara, amb les innovacions oportunes, que ajudessin a viure i celebrar-la amb més participació i animació de tots.

Catequesi de Confirmació

Confirmació Confirmació

La catequesi de confirmació que ofereix la nostra parròquia, no és només una preparació al Sagrament de la Confirmació, és un acompanyament en el camí i procés de creixement en la fe i d’aprofundiment de la vida  cristiana, que acabarà finalment amb la celebració del sagrament de la Confirmació, en la qual el cristià lliure i responsablement, accepta entrar a formar part de forma plena del cos de Crist, i es compromet per sempre a ser “llum” i “sal” enmig del nostre món.

S'imparteix la catequesi a alumnes de 3er i  4at d'ESO

HORARI

UN dia a la setmana a una hora acordada amb el catequista.

Catequesi d'adults

Adults en Crist Adults en Crist

CURSETS DE CRISTIANDAT

Les persones interessades en participar d’aquests cursets podeu passar pel despatx i rebreu la informació necessària. Si aconseguim un bon grup de persones iniciaríem un curset de cristiandat a Valls mateix o a Querol, que seria molt enriquidor a nivell personal i comunitari, potser una “via”, camí a redreçar la fe esmorteïda i enfortits per l’Esperit tornar-nos apòstols

FE i CULTURA i GRUP CONGREGACIÓ MARIANA

Les persones que ja participaven o voldrien participar-hi començaran les trobades els dilluns 1r. i 3r. de cada mes a les 19’00h. Començant el dia 7 d’octubre

GRUP BÍBLIC

El grup Bíblic, que es reuneix els 2n. i 4t. dissabtes de cada mes a les 18’30h., iniciarà el curs el dia 26 d’octubre. (Donat que el dia 12 és la festa del Pilar aquell dia no es farà).