Catequesi Familiar

La nostra Catequesi Familiar

infants a la catequesi infants a la catequesi

PARRÒQUIA MARE DE DÉU DEL LLEDÓ

Som cristians i volem ser-ho de debò.

Benvolguts pares i mares.

Ens alegra que acompanyeu el vostre fill/lla per a fer la Primera Comunió; sempre és motiu de joia. Des del dia que el vau batejar que l’heu estat ajudant en el seu creixement humà i espiritual, perquè esdevingui un bon ciutadà, ara amb motiu de la preparació per la primera comunió, fareu un pas més vers aquesta experiència humana i cristiana.

Com veieu, parlem i remarquem el fet d’acompanyar els petits, que per ells sols són molt limitats i necessiten encara el vostre ajut i en aquest cas es tracta d’un bon acompanyament i, des de la Parròquia del Lledó us oferim l’ajut necessari amb els Catequistes i Sacerdots.

Com ho estem fent?

D’entrada i abans d’assumir el compromís si ho accepteu plenament, creiem que és important que coneixeu el nostre projecte i programa de preparació per a rebre aquest sagrament i sapigueu també, que per la seva importància hi dediquem els nostres esforços i il·lusions.

Son dos anys de preparació que farem entre tots, per això en diem CATEQUESI FAMILIAR; que vol dir que vosaltres a casa vostra fareu un seguiment amb el fill/lla de tot el que cal fer i que també ens veurem cada mes tots els pare-mares i cada quinze dies els vostres fills/lles

Per tant: els pares, és molt important i esperem que ho veieu i accepteu així, de venir un dia al més, si els pares ens preparem bé també els fills entendran millor què els volem transmetre. Som cristians i volem ser-ho de debò.

El nostre projecte de Catequesi Familiar així ho demana i funciona juntament amb vostès, aquí rau la importància de la vostra presència mensual a la reunió i celebració i és en aquesta reunió o trobada on rebreu l’orientació i el material necessari pels fills. No és tant que el nen o nena s’espavili-li, sinó que fa camí amb vosaltres seguint aquest procés.

Ells, els fills  vindran cada quinze dies i els altres dies a casa l’acompanyareu en la catequesi.

Després un diumenge al mes a la Missa Familiar, revivim, compartim i celebrem tots junts aquest camí de fe cristiana.

Fins ara i d’aquesta manera ens ha anat molt bé, només cal que els pares sigueu fidels i perseverants a la trobada mensual de pares-mares, i així el vostre fills no se sentiran despenjats del grup.

En les Misses familiars: que són una festa, és bo que hi participem sempre, així facilitem l’experiència cristiana i celebrativa.

Ara doncs:

P. Joan, P. Jordi  i Catequistes

Podeu veure el material a FITXES

LES FITXES

Cafarnaum Cafarnaum

És un material en format Din A3 on hi trobem una reflexió inical segons el tema.

La reflexió que fan els pares en cada grup de pare-mares i el catequista.

Pistes de diàlen dels pares amb els fills.

El treball que han de fer els fills, acompanyats dels pares a casa seva.

Una pregària, un cant i un frgament del NT que és el punt d'arrancada del tema

LES PARÀBOLES I

Jesús Jesús

És un treball per ajudar l'infant, tot acompanyant-lo, per aproximar-se a l'anunci del Regne que Jesús fa a través de les Paràboles.

Hi ha les làmines on cal enganxar els cromos i al final de cada paràbola hi ha l'execici per a fer junt amb els pares.